Twitter-ს კონკურენტი გამოუჩნდა

„პოპულარული Android აპლიკაციების პირველი ვერსიები, მაგალითად, როგორიცაა Twitter, თავად Google-მა შექმნა“. – განაცხადა Twitter-ის ფროდაქთ მენეჯმენტის ყოფილმა დირექტორმა და ახლა უკვე AI news-ის სტარტაპის, Particle-ს თანადამფუძნებელმა, სარა ბეიკბურთმა, ერთერთ პოდკასტში.

ბეიკბურთი დეტალურად იხსენებს Twitter-ის შექმნის ისტორიას და ყვება, რომ ამ უკანასკნელში მუშაობა 2009 წელს, ხელსაწყოების ინჟინრად დაიწყო.

მაშინ კომპანიაში მხოლოდ 75 ადამიანი იყო დასაქმებული. მოგვიანებით, ბეიკბურთი Twitter-ის მობლურთან დაკავშირებულ პროექტებზე გადაერთო.

ეს მაშინ მოხდა, როცა Twitter უკვე ისეთ მოწყობილობებზე ხდებოდა პოპულარული, როგორებიცაა BlackBerry და iOS (Apple-ის ოპერაციული სისტემა iPhone-ებისთვის და iPad-ებისთვის).

„Twitter ანდროიდისთვის იყო დემო აპლიკაცია, რომელიც Google-მა შექმნა და მოგვცა. მათ ეს გააკეთეს იმ დროის ყველა აპლიკაციის მსგავსად.

ეს აპები მართლაც ერთნაირად გამოიყურებოდა და სწორედ იმიტომ, რომ ისინი ყველა Google-ის შექმნილია. ჩვენც ავიღეთ მათი ანდროიდ აპი და მისი განვითარება და დახვეწა დავიწყეთ – განაცხადა ბეიკბურთმა.

მართალია, Google-მა თავის 2010 წლის ბლოგ-პოსტში დეტალურად განმარტა, თუ როგორ დანერგა ადრეული Android-ის საუკეთესო პრაქტიკა Twitter-ის აპში…

თუმცა იმ დროინდელ პრესას ამისთვის დიდი ყურადღება არ მიუქცევია, შესაბამისად, ამ ამბავს დიდი რეზონანსი არ მოჰყოლია.

პოდკასტის მსვლელობისას, ბეიკფურთმა ისიც აღნიშნა, რომ Twitter-ს საკმაოდ უჭირდა თავისი მომხმარებლის განსაზღვრა.

ადამიანების მხოლოდ გარკვეული ნაწილი ტვიტავდა და მხოლოდ მათი ქვეჯგუფი იყო პასუხისმგებელი ისეთი კონტენტი შეექმნა, რაც რეალურად გამოიწვევდა მომხმარებლის ინტერესს.

Twitter-ში მუშაობის გამოცდილებას ბეიკბურთი ახლა AI news-ის სტარტაპისთვის, სახელწოდებით Particle იყენებს, რომელიც რეალურად საინტერესო სიახლეების გარშემო გეგმავს ადამიანთა გაერთიანებას.

როგორც ბეიკფურთი ამბობს, Particle-ის მიზანი ახალი ამბების მრავალპერსპექტიული ხედვისა და მაღალი ხარისხის ჟურნალისტიკაზე წვდომის უზრუნველყოფაა.

გარდა ამისა, AI news-ის სტარტაპი აქტიურად იწყებს მონეტიზაციის ისეთი გზების ძიებას, რომელიც გამორიცხავს რეკლამების, გამოწერების და მიკროგადახდების მიმართულებას.

ფაქტია, რომ Twitter-ს კონკურენტი გამოუჩნდა. მოახერხებს თუ არა ამ პოპულარული აპის „ჩაძირვას“ სარა ბეიკფურთი და მისი Particle, ეს ჯერ კიდევ სადაო საკითხია…

რადგან ეს უკანასკნელი, ამ ეტაპზე, მხოლოდ პოტენციურ გამომცემელ პარტნიორებთან მოლაპარაკებების რეჟიმშია.

ყველა ბლოგი